Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

mandag 23. august 2010

På tide å bli voksen :o)

Da har jeg endelig slått meg litt mer til ro, og begynt å tenke framtid og økonomi :o)
Fant fort ut at om jeg skulle kjøpe noe i "Molde city", så må en være millionær, og det er jeg ikke helt enda. Så istedenfor å kjøpe en leilighet i byen, så hvorfor ikke bygge et ett-plans hus?
Det blir ca det samme som ei middels stor leilighet.

Her er tomta jeg har kjøpt i Jendemhagen
Og her er et bilde av huset jeg skal ha -

Alexandra Royal 1 plan fra IEC-HUS
Om alt går etter planen, blir det graving nå de nærmeste ukene, huset kommer i midten av oktober og innflytting på nyåret

- Detta blir bra!!! :o)


Hadde vært kjekt med et kjøkken i annen farge, kanskje grått som her? (bildet er lånt fra Ikea-katalogen)
 
Monika, mon tro om i kunne fått "låne-arva" den sofaen du arva fra farmor?
(bare litt sånn inntil videre)


10 kommentarer:

solveig sa...

Fride, utrolig artig at du snart er huseier!! Helt knall!!

solfrid sa...

gratulere da! det var utrolig artig! masse lykke til, håper jeg får komme og hjelpe til med noe:-) klem Solfrid

trøndern sa...

frekk sofa. trodde den havna i årødalen for relativt mange år sia i

Ruth sa...

Du kan sikkert få kjøpe det grå kjøkkenet til Merete og Peter de hater det og vil bytte det ut.

Jorunn sa...

SÅ artig Fride at du skal bygge hus! Lykke til med husbygging! - spennende!

Yvonne sa...

Sporty gjort!! ;) Håper å få se en gang!!

Lydia sa...

3 damer på Trondhaugen som gleder seg til å få deg som nabo... ;o))

Lydia sa...

3 damer på Trondhaugen som gleder seg til å få deg som nabo... ;o))

Synnøve sa...

Dette er så bra! Modig gjort, synes jeg! (ikke FOR modig altså!)

Marit sa...

Nei så artig!!!!!:-)
Lykke lekke til! SÅ kult! Støtter deg fullt ut. Så digg med noe nytt, og noe som er ditt!