Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

tirsdag 19. april 2011

Kjøkken og stue

Kjøkkenet er ganske ferdig
Mangler bare lister eller foringer oppå høyeskapene
Barløsningen

Oversiktsbilde over stua - mot kjøkkenet

Sofaen og mitt hjemmelagde pallebord
Ganske smart med plexiglass på toppen

Oversiktsbilde over stua - mot soveromsveggen
Med tider og stunder skal det komme et spisestuebord her

5 kommentarer:

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Så fint !!
Ser herlig ut med nytt hus :)

Klem Birgit

Anonym sa...

Hejsann, lurte på hvor du har kjøpt den barløsningen din..? ( bordet og stolene)?
Nydelig hus du har!:)

Anonym sa...

Hejsann, lurte på hvor du har kjøpt den barløsningen din..? ( bordet og stolene)?
Nydelig hus du har!:)

Anonym sa...

Hei. jeg lurer også på barløsningen din. har du laget den selv, eller kjøpt? kirsti

Unknown sa...

Hei. Hvor har du kjøpt barløsningen din? Leita overalt men finner det ikke noen plass