Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

søndag 17. april 2011

BADET MITT

Det begynner å bli ferdig - men enda er det litt igjen

Lampe og speil over vasken mangler fortsatt
Badekaret er på plass - men hvor ble det av den gule badeanda?

Do med "le-vegg" - og en hylle som enda ikke er fyllt opp
Rammene på toppen må få seg noen bilder og ....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk flott bad!! Regner med det er dusjen du har bak veggen med baderomsinnredningen, lyst å vise et bilde??

Fride sa...

Ja, det skal jeg gjerne gjøre. Burde vel kanskje lagt inn flere oppdateringsbilder, men må bare få tak i noen som er god på å ta bilder ;)

Veronicae sa...

Det var et lekkert bad med mange inspirasjoner! Spennende blogg du har da. Badekaret ditt var kjempe fint, jeg elsker Vintage-stil. Jeg har WESTERBERGS BADEKAR HARMONY dette er vintage! Tusen takk for en spennende blogg!
Varm Hilsen, Veronica