Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

tirsdag 14. desember 2010

Min gode venn og nabo

Takk igjen, Gitta, for hjelpa!
Birgitta hjalp meg og plaste hele taket på lørdag, nytt kallenavn fra Per Rune: Plastelina...
Ellers fikk jeg lagt det meste av klemlekter på lørdag, Mina hjalp meg litt på søndag med det jeg hadde igjen av klemlekter.
Denne uka skal IEC-Hus lekte ned taket for meg og stave opp veggene, så til helga må jeg (gjerne med litt hjelp :) legge opp ventilasjonen.
Så kommer rørlegger og elektriker i uke 51.
For de som lurer på hva jeg har tenkt å gjøre i romjula, så skal jeg plaste vegger, legge spon og rupanel på veggene, - så det er i Furualléen det skjer :)

7 kommentarer:

trøndern sa...

merkelig at du legg pasten før elektrikkern har vært der. vil no tro at Per Rune har full kontroll på TEK07 og trykktesting av huset.

Liv E. Høines sa...

Dokk e så flinke!!:) Men ikje gjør for mye før januar, eg vil gjerne ha någe å gjør når eg komme tbage!! ;)

Sidsel sa...

trøndren - les om igjen - plast elektriker i uke 51 - plast i romjula. Plasten i taket er mot isolasjonen - under der kommer jo nedlekting + ventilasjon og strøm ....

Sidsel sa...

ikke at jeg KAN slikt - men hørtes logisk ut for meg ....... med min husmor(hønse)hjerne

Fride sa...

Oh yes Livi! Nok og gjør til d å :o)

Fride sa...

elektriker først, plasting av vegga etterpå ;)

trøndern sa...

les bare overskrifta, å ser på bilda i. resten gjette i me fram te