Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

onsdag 22. desember 2010

Tusen takk, verdens beste Ø&E... :)

Er så kjekt at Ørjan er kommet hjem til jul!!
Tror nok jeg har de mest velvillige småbrødre, her kommer nok "bryllups-sitatet: det har aldri vært nei i hennes munn" ganske så godt til rette. Det aller meste de blir spurt om sier de ja til.
Så her bærer de alt av gipsplater inn i huset mitt, og i kveld, så tar de sponplatene og rupanelen.
TUSEN TAKK!!
(ikke så enkelt å ta bilde av de da de gikk ganske fort, så derfor litt skurr :)

4 kommentarer:

Sidsel sa...

dem e godt opplært hjemmefra .... Eders tale skal være ja - ja ...
Ø og E har alltid vært skikkelige arbeidskara - fortsett m d

Ørjan sa...

Vi tar sponplatan hvertfall i løpet av romjula ;)

Birgitta Aletta sa...

ser fortsatt pepsin min i vinduet der ja.. hahaha!

Fride sa...

Rappa en slurk av d her om dagen, den va litt for fristende ;)