Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

fredag 15. april 2011

"Fride Skrotnisse"

Nå skal jeg ikke nekte for at jeg er litt lik på søstrene når det kommer til å handle "skrot".

Jeg etterlyste en "røykebenk" utenfor jobben i sommer da det var mye fint vær og det hadde vært greit å ha en benk å slenge rompa nedpå når vi kikka på sola.
Sidsel fant denne utenfor Tofte Gjenvinning - og fikk den til og med GRATIS
 Ingenting er bedre enn det :)
Men nå skal jobben flytte, så da benyttet jeg anledningen til å ta med meg benken hjem.

Dette klesstativet lå og slang utenfor Molde Vaskeri, kunne nesten ikke la det gå meg forbi, da folk betaler opptil flere lapper for å få et slikt et.

GULT ER KULT!
Det er noe spesielt med gult, jeg blir alltid så glad av gult, og da i sterke toner.
Disse baljene lå igjen etter utryddingen av vaskeriet, så da rappa jeg de før de gikk i søpla :)

2 kommentarer:

Sidsel sa...

konge!!!! i lurte på å melde me på dugnad på vaskeroet bare for å snoke i kontaineren.... *skratta* det du fant var jo supert da.....

Lydia sa...

Kult :))