Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

mandag 16. mai 2011

FRETEX


Jeg var innom Fretex en dag i forrige uke, men jeg syntes alt var priset så dyrt, at jeg gikk tomhendt ut igjen. Fikk ikke helt roen på meg, for de hadde mye fint, så et par dager etter gikk jeg inn igjen for å sjekke om ting var blitt solgt. Til min store glede så hadde jeg rett i mine antagelser; varene var priset feil og nå var prisene langt under halvparten :)

Badevekt kr 25,-
Veide like mye på denne som på mamma sin, så da må den være rett

Minner fra barndommen bortsett fra at mamma sin er brun.
Var priset til kr 90,-!! pr stk, ble nedpriset til kr 25,-

Måtte le litt for meg selv når jeg så dette kruset i hylla.
Men det ble dessverre ikke med hjem, så om ikke noen har kjøpt det, så står det vel der enda ;)

Ingen kommentarer: