Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

torsdag 19. mai 2011

Gutta fra Calcutta


Som kanskje flere av dere har fått med dere, så har jeg en vanvittig stor hage. Sikkert en volleyballbane på hver side av huset, minst. Så da tenkte jeg at det hadde vært med litt veranda å, så blir det litt mindre å slå ihvertfall. Og når en først bygger veranda, så hvorfor bygge en liten når en kan bygge en på ca 50 kvm? :)
Sist helg var jeg i London på firmatur, så da flyttet 3 stk herremenn, Daniel, Eirik og Even inn i huset, med mål for øye om å bygge veranda.

De var overklare for å begynne, så allerede torsdag kom Daniel og Eirik for å begynne på prosjektet. Det regnet forøvrig hele helgen, men det så ikke ut som det var en hindring.

Slik så det ut fredag morgen når jeg dro på jobb.

Når jeg kom hjem søndag så det slik ut. Platten var nesten ferdig.

Resten tok de på onsdag!

KNALLBRA GUTTER!! :)

Ingen kommentarer: