Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

tirsdag 7. juni 2011

Premiering


Innimellom må jeg nesten le litt av meg selv, det er ikke bare små barn som trenger belønning. Som de fleste i familien vet, så er ikke vasking den artigste aktiviteten jeg vet om. Jeg er generelt ikke glad i husarbeid foruten om matlaging.
I dag måtte jeg bare en tur innom Fretex, da fant jeg denne lille komoden til rett over 100-lappen. Den skal males i samme brunsvarte fargen som skjenken. Speilet er egentlig ødelagt (fukt mellom glass og folie) så da må jeg få tak i et annet.
Men det jeg skulle fram til, er at når jeg kom hjem, bestemte jeg meg for at jeg skulle IKKE begynne med noe av det jeg har kjøpt før jeg har moppet over gulvene, støvesugd sofan, tømt oppvaskmaskinen og brettet klær. OG JEG KLARTE Å LA VÆRE!! :)

Så da kunne jeg med "god samvittighet" ta dette inn. Fikk også dette skjorteerme-brettet fra Vaskeriet. Det manglet trekk, men det passet meg fint, da jeg hadde en stoffrest jeg stifta på. Synes det ble stilig ;)

Har tenkt å ha litt forskjellige stoler og farger på stoler. De 3 trehvite stolene har jeg fått fra Vaskeriet. Vurderer å male to knall grønn og en knall rød. Vi får se, må liksom passe inn til hele huset :)

Ingen kommentarer: