Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

torsdag 26. mai 2011

Tenk det, si det, gjøre det


Endelig så har jeg fått ut finger'n og snekra meg spisestuebord :)
Vet ikke helt om jeg er mest stolt av bordet eller at jeg faktisk tok alle målene selv, dro på Byggmakker, fikk de til å skjære alle bitene i rett lengde for så å dra hjem og skru sammen bordet. - All by my self :)
(føler liksom meg ikke helt i mitt rette element på Byggmakker ;)

Så nå har jeg et perfekt spisestuebord, snekra selv til den nette sum av 174,50 - tilbud på Byggmakker på Terassebord 2.sortering til kr 8,90 pr lengdemeter.

Som dere ser, så har jeg også vært på Fretex og kjøpt meg 3 stk stoler til kr 35 pr. stk.
Tror disse blir malt en eller annen farge. Bordet skal også males, men treverket må tørkes skikkelig først.

Ingen kommentarer: