Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

mandag 4. juli 2011

Litt av hvert


Jeg og Mina var i Ålesund på lørdag, skulle gjerne tatt med meg denne hjem, 400 kr på NMS Gjenbruk, men dessverre så måtte den vike plassen i bilen for sittegruppa under her.
Og selvfølgelig så fikk jeg med meg en stol for lite, pga en veldig påståelig kar på lageret til Jula, så får håpe en eller anna på Vårdal gidder å ta den med en dag.

Dette står på trappa og venter på å bli grønt, må bare få tilbake malelysten. Har på en måte malt meg ferdig på en stund da jeg ENDELIG er ferdig å male 2 strøk på huset.

Ingen kommentarer: