Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

onsdag 6. juli 2011

Verandaprosjekt


Det gjelder å velge sine brødre med omhu, og jeg vil si at jeg nok har valgt de beste (jada, søstre, dere også ;)
Stakkars Olve, han har vært ei uke hjemme nå mens Ruth og barna har vært på Brunstad, men han har nok ikke rukket halvparten av det han skulle, da alle og enhver har fått dette med seg og han enda ikke har lært hva ordet "nei" betyr.
Så nå har hele DKM fått service på bilene samt at grøfta på andre siden av veien på Mordalsmyra er gravd opp, lagt rør og fyllt igjen...
Så kom han innom meg for å hjelpe meg å skru opp leveggene jeg har laget. Tenkte å være smart, så jeg skrudde de sammen liggende. Tok også på lim først for at det ikke skulle knirke. Men som sagt så stemmer ikke alltid teori og praksis, så de 10 minuttene han skulle hjelpe meg, ble plutselig 1 time og 10 minutter. For det allermeste av panelen måtte skrues opp igjen og limen løsnes for så å skru det på på nytt da det var en smule skeivt. Men nå er det klart for lange lyse sommerkvelder :) :)
TUSEN HJERTELIG TAKK!!!

Ingen kommentarer: