Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

torsdag 28. juli 2011

Maling og rips


Da her jeg endelig fått malt bordet. Det tok ikke så lang tid å male, for det er bare 1 strøk, men jeg måtte skru det fra hverandre før jeg malte det, dels for å ikke få render i sprekkene, dels for at d skulle bli stødige og dels for at når det har stått i stua og tørka, så har det blitt store glipper mellom bordene.

Var en snartur innom Clas Ohlson her om dagen, og så denne "lampa". Bare måtte ha den. Eller det vil si, det er 3 ledninger som henger fra taket med store lyspærer i. Vurderte med rød eller grønn ledning også, men endte opp med hvite. Stolene kom også mer til sin rett, så jeg tror ikke jeg kommer til å male de som fortsatt er trehvite.
- Ble rent stilig om jeg skal si det selv :)

I kveld var jeg en tur bortom Veierland og fikk noen avleggere på bringebær og ripsbusker.
Og hva er vel ikke mer sommer enn ripsbær med sukker og melk?
Barna her hadde aldri smakt det før enda de har mange trær i hagen. Det var så godt at de tilogmed måtte plukke seg litt påfyll. Så da mor, vet du hva du bør ha i fryseren til søndagsdessert til vinteren. :)

Ingen kommentarer: