Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

tirsdag 26. juli 2011

Oppussing av møbler


Før ferien kjøpte jeg disse møblene. Nattbordene kostet kr 45,- pr stk på Fretex og stolen kr 50,- på Ressursbua. Som dere etterhvert har funnet ut, så er jeg veldig lite svart/hvitt-menneske og trives best med sterke farger rundt meg. Så jeg tok med meg en bit at gardinene på soverrommet og dro på Fargerrike for å finne en grønnfarge som matchet de/som var i gardinene.
Synes det ble rett så fint.

Har også kjøpt litt "skrot" i Tønsberg, men det får komme når jeg er ferdig å rydde og det ser noenlunde ut for bildetaking ;)

Ingen kommentarer: