Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

onsdag 12. oktober 2011

Snakker om likt

Jeg liker å snike litt rundt på andre blogger, få inspirasjon og ideer til hvordan jeg kan gjøre ting.
Og enda morsommere er det når andre har gjort akkurat det samme, uten å vite om hverandre.
Jeg plompet innom MøbelPøbel og der oppdaget jeg en spisestue veldig lik min.
Og hun hadde gjort akkurat det samme som jeg. Se link. Til og med malt det grått, med bare ett strøk :)

Om en har alle målene, så er det bare å møte opp hos Byggmakker, smile pent, så skjærer de alle lengdene. Noen fordeler må en ha som jente ;)

2 kommentarer:

Sidsels blogg sa...

Ja ja Fride...kvar sin smak.., men du har det sikkert kjempekoslig i ditt lille rede.Jeg kommer snart for å se det.

Natalie sa...

Hei, så gøy med noen fra ca samme område! Er fra Skåla, men bor nå i Trondheim, dreiv å snikte litt rundt på blogger, og kom over din:) Utrolig koselig, og det er blitt så populært og fint på Jendem! :):) Legger meg som følger! ;)