Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

fredag 4. november 2011

Hvilket tre er dette?

og hvor får jeg tak i det?
Er det sånn typisk få finne i skogen eller må jeg kjøpe det på blomsterbutikk?
Jeg var en rask tur innom kjøpesentrene i dag, skulle egentlig finne meg klær til en 70 års dag, men det eneste jeg fant var sko, så resten får jeg ta en annen dag.
Men dette fatet derimot fant jeg. Jeg har leita lenge etter et slikt fat, i stooor størrelse, men frister ikke å betale 500-600 for et fat jeg jeg ikke er helt fornøyd med, så plutselig sto dette og lyste mot meg på Kremmerhuset til den nette sum av 169!!! MÅTTE BARE HA DET!!
To søte hjerter ble også med, og serviettene er fra Jysk.
(beklager dårlig bildekvalitet, men slik blir det med mobilkamera og høstmørket ute. )

Ser på MSN at min eldre bror damper pinnekjøtt i kveld. Kan ikke si annet enn at jeg er liiitt misunnelig, men jeg skal kose meg med mandariner og julemarsipan. Ikke så verst det heller :)

4 kommentarer:

Sidsel Veierland sa...

det er ei lerke-grein..... finnes mange rundt her jeg bor. Bare kom og plukk

trøndern sa...

i meine bestemt at d e et morbærtre....

Monika sa...

Greit nok at Sakkeus var en liten mann... Men fy så lett han må ha vært... ;)

Natalie sa...

Sånn tre har jeg å leita etter, har også skjønt det er lerke-grein.. men usikker på hvor i skogen jeg finner det i Trondheim ;) Utrolig fin iallefall. Har også siklet på fatet på Kremmerhuset, tror jeg vil ha et slik jeg også! Mye plass på det- det liker jeg;)