Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

torsdag 1. desember 2011

... og jeg har pynta tre...

Jeg har lenge tenkt at til jul må jeg ha en furukvist som juletre.
Idag var jeg en tur innom NMS Gjenbruk og de hadde akkurat slik juletrepynt som jeg husker farmor hadde. - jeg ble som et barn i en godtebutikk. Måtte bare styre med litt, inntil jeg oppdaget at de har fått bankterminal siden sist. JIPPI!! :)
Og julepynten kunne ikke ligge og vente, så jeg og min kjære venn, Liv Elisabeth, gikk ut i stormen og hugget årets juletre (med grunneiers velsignelse :)
Så ble sinkbøtta fylt med sand og treet satt oppi.
Må nok innrømme at saksa ble flittig brukt før jeg ble fornøyd, treet skal nemlig ikke være for perfekt ;)

4 kommentarer:

Ester sa...

Kaule!! Pakke inn noen gaver, og legge under no da.Og en nisse eller 2 må sitte atmed. Jul er kos asså!

Sidsel Veierland sa...

liker best jul på forhånd, jeg også..... 2. nyttårsdag ryddes den bort ....
Stilig med gammelpynt ...

Sidsels blogg sa...

Fint med furutre, Fride, det skal jeg og ha, men snille deg, du har jo hengt opp "Spiren". Den skal jo stå på toppen....

Med kjæleik til livet sa...

god moegen ;)

så koselig bilde av juletre ....
her har det ikkje kommet i hus enda - ei heller kommet til gards,
men det er eit håp i dag ;)

monikaklemma