Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

lørdag 3. mars 2012

Ikke hver dag man får en ny nabo :)

Her om dagen når jeg kom hjem fra jobb, så hadde det kommet opp et hus på nabotomta. Det skal sies at dette er et par dager senere, da det var for mørkt til å ta bilde når jeg kom hjem.
Men ihvertfall, murene sto klare før jeg dro på jobb, og når jeg kom hjem var alle veggene oppe (taket kom dagen etter og vinduene dagen derpå)
Snakker om effektivitet på IEC-Hus sine monteringslag.
Det eneste de ikke hadde tenkt på, var at den kvelden var det greit til blåst, og et hus uten vindu, men med plast slengende i alle karmer, bråker greit. Men heldigvis for meg, så sover jeg når jeg først sovner, får håpe dette gjelder de andre naboene også :)

Ingen kommentarer: