Da er huset mitt ferdig, innvendig og utvendig.Her har jeg lagt ut noen bilder av huset mitt som søster Ester har tatt. Ta gjerne en titt :)
Innleggene fra byggeperioden ligger også her, så om du ønsker å se de, så se på eldre innlegg.

lørdag 21. januar 2012

Ikke ille å bli 30 når...

... en får symaskin til bursdagen.
Får håpe jeg får litt tid etterhvert å bruke den :)

Jeg har vel alltid følt at alderen har løpt litt fra meg og levd etter dette mottoet som står på kortet under. En av mine gode venner har nok hørt at jeg har sagt dette, så dette go'kortet fikk jeg
- LOVE IT!!


3 kommentarer:

Sidsel Veierland sa...

ENIG - alder er bare et tall. Sa noe en dag om at jeg var jente - da kom det kvikt fra en av kidsa; nei, mamma, du er dame .....

trøndern sa...

Farmor sin stol jo....

Fride sa...

Har begge to, med AB og NB mars 84 under :)